dinsdag 20 augustus 2013

Nee

Nee, ik hou niet van fruit
Nee, ik kijk liever geen tv
Nee, ik lust geen lever
Nee, liever niet de hele dag geluid om me heen
Nee, ik lees geen krant
Nee, stappen doe ik niet meer
Nee, ik mis de kinderen niet met drie dagen kamp
Nee, Matthijs van Nieuwkerk vind ik juist goed te pruimen
Nee, ik ben er niet trots op dat ik bier kan zuipen 'als een vent'
Nee, die vierdaagse loop ik niet meer
Nee, ik vond stappen toch al niet zo leuk 
Nee, dan wil ik een dagje voor mezelf
Nee, ik hou zielsveel van ze maar nooít meer drie poezen
Nee, geen bezoek na 20 uur
Nee, dat kan ik niet
Nee, dat wil ik niet
Nee, ik ben niet altijd positief
Nee, ook niet altijd vrolijk
Nee, dat vertrouwen is soms bij mij ook vér te zoeken
Nee, morgen weer een dag...

Zie je, ik kan het wel! 

Liefs,
Geebs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten