maandag 18 februari 2013

Revalidatie intake


 De eerste week van de observatieperiode in de revalidatie zit erop. 
Er waren drie dagdelen gepland met kennismakingsgesprekken en 
onderzoeken bij de verschillende disciplines die zich met mijn traject verbinden 
de komende periode. 
Hoewel ik het bestierf van de zenuwen wist de ergotherapeut met wie ik als 
eerste kennismaakte me prima gerust te stellen. Alle ruimte die ze voor me had, 
begrip voor mijn onmacht en mijn tranen en onzekerheid over alles. De eerste 
ervaringen met Blixembosch voelde daadwerkelijk aan als een warm bad. 
Deze vier weken zijn bedoeld om in kaart te brengen wie ik ben, wat mijn 
beperkingen en mogelijkheden zijn en hoe het revalidatiecentrum en ik samen hier aan kunnen gaan werken. Na deze eerste vier weken gaat dit team bestaande uit hoofdbehandelaar  revalidatie arts, bewegingsagoog, fysiotherapeut, ergotherapeut en maatschappelijk werker bespreken of en hoe ze me in behandeling gaan nemen. Echt wel spannend allemaal... 

De afgelopen week heb ik zoveel over mijzelf moeten vertellen, bij elke 
discipline weer opnieuw, dat ik blij ben dat ik vandaag mijn mond even mag 
houden. Kinderen weer naar school en in alle rust alles laten bezinken. 
Dus laat ik het even hier bij, vandaag is het stil in mij... 

Xxx Geebs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten